U sklopu nedavnih aktivnosti našeg projekta, uspešno je održana radionica pod nazivom „Grad kao kurikulum: Učiti drugde, učiti drugačije“. Ova 90-minutna sesija okupila je stručnjake iz arhitekture, urbanizma i pedagogije kako bi istražili obrazovni potencijal urbanih prostora van tradicionalnih učionica.
Učesnici su se uključili u dinamične diskusije i kreativne vežbe, zamišljajući grad kao sredinu za učenje. Radionica je istražila kako ulice, trgovi i zajednički prostori mogu služiti kao obrazovne platforme, podstičući nove načine učenja van formalnih institucija. Kroz upotrebu projektivnih tehnika, učesnici su delili lična sećanja, osmišljavali nove ideje i zajedno radili na inovativnim pristupima za aktiviranje pedagoških potencijala urbanih prostora.
Radionica je uspešno povezala različite discipline, razvijajući nove perspektive i okvirne modele za unapređenje učenja u gradskim sredinama. Pružila je dragocenu priliku za zajedničko promišljanje obrazovanja „drugde“ i na „drugačije“ nacine, doprinoseći širim ciljevima projekta preispitivanja obrazovanja u urbanom kontekstu.
https://caravanize.nu/conference-2024/conference-learnings-unlearnings-the-call