Relate projekat ima za cilj zasnivanje nove naučno-istraživačke oblasti “prostorne pedagogije”, kroz rad na 4 glavna ishoda:
Identifikacija I analiza gradske strukture iz potpuno nove persektive – iz vizure pedagogije I psihologije, a u cilju prepoznavanja I vrednovanja edukativnog potencijala gradskih prostora radi unapređenja I podrške formalnog i neformalnog obrazovanja.
Kreiranje inventivnog multidisciplinarnog analitičkog okvira za analizu postojećih prostora za vannastavno učenje, koji mogu biti stavljeni u službu obrazovnih institucija, u cilju unapređenja ishoda učenja I doprinosa inovaciji I transformaciji obrazovnog Sistema.
Kritička analiza širokog spektra studija – arhitektonsko-urbanističkih sa jedne i pedagoško-psihološko-socioloških sa druge strane, radi utemeljenja multidisciplinarnog teorijskog okvira novog polja prostorne pedagogije, ilustraovanog relevantnim studijama slučaja.
Osmišljavanje inventivnog planskog alata u obliku igre koja će institucijama obrazovanja služiti za prepoznavanje, programiranje I aktivaciju javnih prostora u svrhe vannastavnog učenja kao I ustanovljenje “nastavnog plana I plrograma susedstva”.