U OŠ Jovan Jovanović Zmaj u Pančevu, testirana je igra Neighborhood Curriculum, kao deo projekta Architecture and Urban Planning – An Outside Curriculum, pod rukovođenjem Marte Brković Dodig, a uz pomoć eksternih ekspertkinja na projektu, Dušane Nikolić I Jelene Joksimović.
Radionici su se takođe pridružili studenti psihologije Fakulteta za medije I komunikacije, kao I doktorandkinja Mina Radić Sibinović, čija je ekspertiza iz obrazovne psihologije bila dragocena.
Studenti, nastavnici I članovi lokalne zajednice zajedno su u Pančevu radili na mapiranju resursa u komšiluku I identifikaciji lokalnih eksperata, integrišući ih u kurikulum koji nadgrađuje model učenja u učionici iskustvima iz stvarnog života. Kombinujući psihološke I uvide iz oblasti edukativnog dizajna, ova radionica naglašava važnost holističkog prostupa učenju, čineći iskustvo učenja interaktivnijim I prilagođenijim različitim potrebama I interesovanjima dece.